Monday, June 1, 2009

June Guild Kit; Licorice and Lollipops

As soon as i opened this new guild kit, I just loved it! it’s color, and elements… it’s so versatile for any type of layouts.

00_E_Licorice&Lollipops_Preview

00_P_Licorice&Lollipops_Preview

You can find out about the membership here.

Here’s my layout with the kit.

20-0904-CodyAtCharleston

I took these photo at Charleston, SC when my parents came to visit us this April. We hadn’t seen each other for 6 years! So we were thrilled to have them and we really enjoy spending time together. They even spoiled me with getting me a new Nikon D60! My own DSLR! Aren’t they the best ?

1 comment:

  1. こんにちは。はじめまして…かな?
    もしかしたら一度前のblogにお邪魔してるかもしれません♪
    ちょっと捜し物をしていたら
    以前のblogにたどり着きました。
    いつもステキなDSBを作られていてすごいなぁと思っていた
    bunnynoseさんのblogでした。
    その中で、写真の一部分だけ色を落とす方法があって、
    私のやってたやり方と違う方法で、
    しかもすご〜〜〜く勉強になったので、
    参考にさせていただきました。(^ー^* )
    レイヤーを2枚重ねて上の色を消して…なんて
    目からうろこでしたっ!
    たまたまちょっと似たような場面になったので、
    blogにリンク貼らせていただきました。
    NGだったらお知らせ下さい…>_<…よろしくお願いします!

    ReplyDelete